İçeriğe geç

Bir Ürünün Garantisi Ne Demek

Garanti şartları nelerdir?

Garanti belgesinde hangi bilgiler bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçı firma hakkında bilgi. Satıcı hakkında bilgi. Fatura tarihi ve numarası. Mal hakkında bilgi. Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamıDaha fazla makale…

Garantisi olan ürün değişir mi?

Tüketici, kusura karşılık gelen bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, ürünün yenisiyle veya mümkünse daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı, ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.

Garantisi olan üründen servis ücreti alınır mı?

Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde düzenlenen seçimlik haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik ücreti, değiştirilen parça bedeli veya başkaca herhangi bir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarttırmakla yükümlüdür.

Garanti kapsamına ne girer?

GARANTİ KAPSAMI Yetkili FIAT servisi tarafından yapılan incelemeler sonrasında üretim hataları nedeniyle arızalı olduğu tespit edilen parçalar geri ödenir. Onarım veya değiştirme. Değiştirme veya onarım için gereken işçilik maliyetleri. Garanti, onarımı gerçekleştirmek için gereken sarf malzemelerinin tedarikini içerir.

Bir ürün garantiye nasıl verilir?

Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte iade edin; size en yakın yetkili servis merkezini arayarak ürününüzün garanti kapsamında onarılmasını veya değiştirilmesini sağlayabilirsiniz. İletişim bilgileri garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.

Garanti müşterisi nasıl olunur?

Aşağıdaki adımları izleyerek şubeye gitmeden online banka hesabı açabilir ve Garanti BBVA müşterisi olabilirsiniz. Garanti BBVA Mobil’i indirin ve “Müşteri olmak istiyorum” adımına dokunun. Kimlik numaranızı ve cep telefonu numaranızı girin. Kişisel bilgilerinizi girin.

Garantiye giden ürün yapılmazsa ne olur?

Ürün 20 iş günü içerisinde tamir edilmezse servise yazılı olarak bildirimde bulunarak 20 iş günü içerisinde ürünün teslim edilmesini talep edebilirsiniz. Bildirime rağmen 21 iş günü içerisinde ürün teslim edilmezse tüketici hakem heyetine başvurabilir veya dava açabilirsiniz.

Fatura olmadan garanti olur mu?

Garanti süresi içerisinde garanti hizmetlerinden faydalanabilmek için, satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Alışverişte tüketici hakları nelerdir?

Yürürlükteki yasal hükümler ve düzenlemeler çerçevesinde, tüketicilerin çevrimiçi alışveriş yaparken diğerlerinin yanı sıra aşağıdaki hakları vardır: Cayma hakkı, malların teslimatını kontrol etme hakkı, iletişim bilgilerini talep etme hakkı. … Güvenli ödeme koşullarının garantisi … Tahkim kuruluna başvurma hakkı … İletişim ve müşteri hizmetleri hakkı22 Ara 2023

Garantili bir ürün kaç defa servise giderse değişir?

Garanti süresi, malların teslimi ile başlar. Garanti süresi içerisinde gerekli olabilecek tüm onarımlar ücretsiz olarak gerçekleştirilecektir. Onarım için gönderilen ürünler en geç 30 gün içerisinde onarılmalıdır. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı arızaları dört kez gösteren cihazlar ücretsiz olarak değiştirilecektir.

Aldığım ürün bozuldu ne yapmalıyım?

Evet, satın alınan ürünün ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iade, ayıpsız eşdeğer bir ürünle değiştirme, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarım hakkına sahiptir. Tüketici dilediği tüm hakları kullanmakta serbesttir.

Bir ürünün garantisi nedir?

Garanti belgesi, malda meydana gelebilecek arızaların belirli bir süre içerisinde giderilmesi yerine, malın yenisi ile değiştirilmesi veya bedelinin iade edilmesi koşullarını içeren, üretici-ithalatçıya yükümlülük getiren ve tüketicide güven duygusu uyandıran bir belgedir.

Garanti belgesi şart mı?

Üreticiler ve ithalatçılar, tüketiciler için üretilen veya ithal edilen mallar için, içeriği yönetmeliklerle belirlenen bir garanti belgesi düzenlemekle yükümlüdür. Satıcı, bu belgeyi doldurmaktan ve tüketiciye teslim etmekten sorumludur.

Ekran çatlaması garantiye girer mi?

Fiziksel hasar: Cihazınızda tek bir çizik bile, kırık bir ekran veya çatlamış bir kasadan bahsetmiyorum bile, garanti kapsamında olmayacaktır. Telefonunuzun kamerası kırık bir ekran nedeniyle kırılırsa, ücretli bir ekran onarımını kabul etmediğiniz sürece kamerayı garanti kapsamında değiştiremezsiniz.

Garantide tamir süresi kaç gündür?

Binek otomobil, kamyonet, motosiklet, ATV, moped, scooter, kişisel su taşıtı, yat, kar arabası ve karavan gibi araçlarda azami onarım süresi 45 iş günü, diğer tüm mallarda ise 20 iş günüdür.

Garantili bir ürün kaç defa servise giderse değişir?

Garanti süresi, malların teslimi ile başlar. Garanti süresi içerisinde gerekli olabilecek tüm onarımlar ücretsiz olarak gerçekleştirilecektir. Onarım için gönderilen ürünler en geç 30 gün içerisinde onarılmalıdır. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı arızaları dört kez gösteren cihazlar ücretsiz olarak değiştirilecektir.

Garanti kaç yaş sınırı?

Özellikler. Bonus Youth Paracard’a yalnızca 18 ile 25 yaş arasındaki kişiler başvurabilir. Banka kartı başvurusunda bulunmak isteyen 18 yaş altındaki kişiler için uygun değildir.

Garanti belgesi neleri kapsar?

Garanti belgesi, üretici veya ithalatçının, sattığı malı bedelsiz olarak değiştirme, onarma, iade etme veya fiyatını düşürme yükümlülüğünü ve satıcı ile tüketicinin yükümlülüklerini belgeleyen bir belgedir.

Garantili ürün tamir edilmezse ne olur?

Ürünün yetkili servis istasyonuna veya yetkili satıcısına garanti süresi içinde tesliminden itibaren on iş günü içinde arızanın giderilememesi halinde sorumluluk imalatçı veya ithalatçıya ait olup, ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar tüketiciye benzer işlevlere sahip başka bir ürün verilmesi zorunludur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

escort bursa şişli escort Gaziantep Escort İlanları